mozgás a hétköznapok forgatagába integrálva

Anya fut. Vagy nem. De azt mindenképpen.

Anya fut. Vagy nem. De azt mindenképpen.

Itt a farsang áll a bál - egy kis vidámság így valentin napon

2023. február 14. - Moti.blog
Itt a farsang áll a bál,
Fánkra vágyik minden lány
Kivéve engem, mert én ugye diétázok :-D
Tulajdonképpen nem is szeretem a fánkot.
Mindig megszórják porcukorral, amit aztan nem tudok lekapargatni rola.
Tulságosan magas is. Ki tud akkorát harapni? Közben meg kifröccsen az az édes töltelek es rafolyik a pólómra. Még a végén foltot hagy nekem.
Ezért inkább nem is veszek fánkot.
Soha.
A minap is láttam hogy 30 különbözö fánk volt a pékségben. Abbol hogy válasszon az ember lánya? Egészen véletlenül tévedtem be egyébként. Mellette a bio boltba akartam menni bulgurt venni, csak eltévesztettem az ajtot.
No mindegy is. A lényeg hogy ennyi féléböl nem is lehet választani. Mindet meg csak nem vásárolhatom fel. Különben is, mondom hogy nem is szeretem a fánkot.
Mert ugye en alapvetöen a csokisat szeretem... miket is beszelek dehogy szeretem, csak szeretném ha ennék fánkot de ugye nem eszek.
Drága is.
A tojáslikörösbe ráadasul alkohol van.
A gyerek csak ácsingozna érte de ugye nem adhatok neki belöle. Ezert en sem eszek. Én rendes anya vagyok.
A cukraszok meg évröl évre elörukkolnak valami ujdonsággal. Nem is lehet mar ezt követni kérem.
Pár éve pl bedobta a Rischart pekseg a gözgomboc izüt.
Mekkora hülyeség már.
Gözgombocot egy jo kis hütteben erdemes enni. Gazdagon meghintve cukros mákkal. Hozzakanalazni a forró vanilia szoszt es vigyazni hogy a szilvalekvar töltelékböl egyetlen csepp se menjen kárba.
Na most egyetlen fánkba belesüriteni ennyi élvezetet kérem szépen nem is lehet.
Képtelenség.
Es akkor még ott van az a problema is hogy a gözgombocot forro vanilia szosszal szokas enni. A fánk meg ugye hideg.
Biztosan nem is jo az a gözgomboc izü fánk.
Draga is.
3,25 centet fizettem erte.
Na igen.
Megvettem.
De csak azert hogy meggyözödjek rola mennyire rossz.
Nem is ettem meg.
Isten bizony
Na jo a felét. A felét azt megettem. Egyetlen falatbol nem lehet realisan megitelni kerem szepen a fánk minöségét. Mert lehet hogy abba a falatba pont nem jut a szilvalekár töltelékböl.
Vagy harapáskor a másik oldalon kifolyik a habos-kremes vanilia töltelék.
Ezért aztán muszáj a másik oldalon is beleharapni.
Egy megrágott fánkot meg már kinek lehet felajánlani? A gyerek is csak huzodozik. Különben sem szereti a szilvalekvárt. Nem is adtam neki belöle. Mondom hogy én egy rendes anya vagyok. Nem traktálom a gyereket olyasmivel amit nem szeret.
Jo van na... ha tudni akarod megettem az egészet. Dobtam volna talán a kukába?
Most, mikor energiaválság van?
Nem pocsekolunk.�

326178155_3282482835338344_5653907672309177585_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://anyafutvagynem.blog.hu/api/trackback/id/tr4218049710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása