mozgás a hétköznapok forgatagába integrálva

Anya fut. Vagy nem. De azt mindenképpen.

Anya fut. Vagy nem. De azt mindenképpen.

Változnak az évszakok - avagy van-e jelentösége a töltökábel hosszának

2023. február 10. - Moti.blog

Most ugyan igencsak fagyos a levegö odakinn, lévén hogy február van, és én nem a Bahamákon süttetem a hasam, az alábbi eset viszont még a legforróbb nyárban történt meg velem.

Mivel egy ideje túlzásokba esem a telefonhasználatot illetöen, így tölteni is gyakrabban vagyok kénytelen ezt a fránya készüléket. Ennek okán pedig szükségessé vált egy új töltökábel beszerzése. El is zarándokoltam a 100 forintos boltba. Azért oda, mert a töltökábel nálam rendszerint elég gyorsan tönkremegy és ezért nem szivesen adok ki érte sok pénzt, inkább az olcsóbb megoldásokat keresem. 

Határozott, lendületes léptekkel haladtam a sorok között, kerestem a telefontartozékok polcát, amit végül leghátul meg is találtam. Már nýutlam is az elsö kezembe akadó töltökábelért, és egyetlen határozott mozdulattal már dobtam is bele a kosarambe... illetve csak dobtam volna, mikoris elbizonytalanodtam.

Jó lesz ez nekem?

Az elsöként leemelt kábel hossza mindössze 50 cm volt.

Hirtelen bekúszott a tudatomba az az emlékkép mikoris a kórházi ágyon fekve sehogy nem értem el a fejem fölötti konnektorba bedugott telefontöltön lógó telefonomat, mert túl rövid volt a kábel. 

A lendület megtört. Csak álltam ott a kis csomaggal a kezemben és nem tudtam merre tovább. Fél év telt el a méh eltávolító mütét óta, és egy év a legutóbbi tüdögyulladás óta. Vajon túlvagyok mindenen? Vagy jön még valami? Elég lesz a rövid is ami egészen praktikus az írodában vagy vegyem inkább a hosszabbat biztos ami biztos alapon?

Fél évvel korábban alapból a hosszú kábelért nyúltam volna. Fel sem merült volna bennem, hogy elég lehet a rövid is. Csupá 6 hónap telt el és már el is felejtettem volna az elmúlt 3 évet? Ez tényleg megtörtént? 

Azt hittem ezektöl a rutinoktól, beidegzödésektöl már soha nem fogok megszabadulni. 

Mégis megtörtént. 

Hosszas hezitálás után végül a hosszabbat választottam. De magamnak azzal indokoltam, hogy a színe miatt. Rózsaszinü. Még véletlenül sem a hossza miatt és még véletlenül sem azért, hogy esetleges kórházi tartózkodásnál töltön lógva is kézbe tudjam venni a telom. 

A sors viszont úgy döntött, hogy villámgyorsan beigazolja a döntés helyességét. 

Alig két héttel késöbb újra kórházba kerültem, egy újabb tüdögyulladással. És piszok jól jött a hosszabb töltökábel.

20220720_133044.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://anyafutvagynem.blog.hu/api/trackback/id/tr5818044380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása