mozgás a hétköznapok forgatagába integrálva

Anya fut. Vagy nem. De azt mindenképpen.

Anya fut. Vagy nem. De azt mindenképpen.

Anyák napja margójára

2023. május 08. - Moti.blog
Vasárnap van - nekem futónap.�‍♀️
Vasárnap van - anyák napja. ⚘�
A mai 7,5 km-em szerintem egészen jól leképezi az én anyaságomat. ��
Úgy indultam el, hogy volt egy elképzelésem de nem tudtam biztosra mi vár rám.�
Úgy indultam el, hogy volt egy minimum tervem, de szerettem volna attól többet, jobbat teljesíteni.�
Úgy indultam el, hogy legjobb tudásom szerint felkészültem a rám a váró feladatra.�
Úgy indultam el, hogy benne volt a pakliban hogy útközben érnek majd meglepetések, lesznek majd kihívások.�
Úgy indultam el, hogy az elsö km még kicsit bizonytalanul ment, lassan, óvatosan tettem egyik lábam a másik után. Olykor megbotlottam.�
Úgy indultam el, hogy bíztam benne, menet közben majd belejövök.�
Az elsö bizonytalan km után kezdtem ráérezni az ízére. Kezdtem azt érezni - megy ez nekem.
A tempo kis mértékben javult, a lépteim határozattabbá váltak, és a tekintetem is felemeltem, magabiztosan néztem a elöre.
Hittem, hogy az elsö 5 km nem okozhat gondot.��
DE 4-nél megtorpantam. Elfáradtam.� Lelassultam. Elbizonytalnodtam. Mi van ha ez nekem mégsem megy?�
Mi van ha ez az egész nem is nekem való?
Mi van ha tévedtem? �
Kezdtem elveszíteni a lelkesedésem. Kezdett fogyni az eröm.��
De kitartottam. Mentem tovább.
Fogyott a levegö, fogyott az erö, es nagyon jól jött volna egy kis segítség. Egy kis bíztatás. Egy korty víz.�
5-nél muszáj voltam megpihenni. Az idöeredmény teljesen oké volt, de a tartalékaim végére értem. �
Lassú sétára váltottam, és elvégeztem néhány nyújtó gyakorlatot.�‍♀️
Mindez kevésnek bizonyult, a tervezett 5 perc szünet nem volt elég a regenerálódáshoz.
Több idö kellett.⏰
Tíz perc után eldöntöttem, hogy azért is végig fogom csinálni. �
Újra elindultam de már lényegesen lassabb tempóban.�
6 km-nél rettentöen begörcsölt a vádlim. A testem kényszerpihenöt rendelt el.�
Pár pillanat után be kellett látnom, hogy segítség nélkül nem jutok tovább.�
Minden büszkeségem és lányos zavarom félretéve megzavartam egy kedves házaspár vasárnap délelötti kerti ejtözését és kértem egy pohár vizet. �
Készséggel megadták, söt azt is felajánlották, hogy megpihenhetek náluk egy kicsit. ��
Rendkívül hálás voltam nekik. A mosolyuk, a felajánlásuk, a kedvességük eröt adott. Úgy éreztem enyhül a görcs, ezért újra futni kezdtem. �‍♀️
De az utolsó 1,5 km-t már csak komoly szenvedés árán tudtam teljesíteni. A vádlim azóta is nagyon fáj. De tudom, hogy ki fogok jönni ebböl az állapotból. Legalábbis küzdeni fogok azért hogy rendbe jöjjek és hamarosan újra elinduljak. �
Azt gondolom anyának lenni is valami ilyesmi.
Érnek váratlan meglepetések, kihívasok. �
Olykor pihenésre van szükségünk.�
Máskor muszáj segítséget kérni és elfogadni.
Elöfordul hogy sérülünk. �
Elöfordul hogy rossz irányt választunk.�
Elöfordul hogy újra kell tervezni.�
Elöfordul hogy felkészületlenek vagyunk valamiben.�‍♀️
Elöfordul hogy rosszul döntünk.�
Elöfordul hogy túlterheljük magunkat.�
És az is hogy alábecsüljük a képességeinket.
De megyünk tovább az úton. �
Nem veszítjük szem elöl a célt.⬆️
Ezekkel a gondolatokkal kívánok minden édesanyának, nagymamának és dédinek, keresztanyának boldog anyák napját sok sok szeretettel. �❤
Easy - Hütömágnessel a rák ellen
345031901_652687310029420_7712331734417867108_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://anyafutvagynem.blog.hu/api/trackback/id/tr9518118684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása