mozgás a hétköznapok forgatagába integrálva

Anya fut. Vagy nem. De azt mindenképpen.

Anya fut. Vagy nem. De azt mindenképpen.

Találós kérdés

2022. június 08. - Moti.blog

Mi az?

Ketten keresik negyedórán keresztül, de nem találják?

Hát az én petefészekcisztám! Hehehe :-)

Ugyanis eltünk, bibiiii

Igy a két nap múlva tervezett mütét storno - hurraaaaaa

Ma azzal a szent elhatározással mentem be a mütételökészítö vizsgálatokra a kórházba, hogy márpedig én lemondom ezt a ciszta-kiszúró mütétet. Szerencsére erre semmi szükség nem volt, mivel ök is úgy látták hogy a mütétre semmi szükség.

Elöször egy fiatal rovos nö matatott bennem, ide oda forgatva a hüvelyi ultrahang megfelehösen méretes rúdját. De hiába keresgélt nem találta a korábban 5x5 cm méretü cisztát. Nem adta fel, hívta Dr Cinzanot. Akit egyébként rendes becsületes nevén nem így hívnak, csak én nem birom ennek a kedves olasz pasinak a nevét megjegyezni. Es mióta decemberben ö volt az ügyeseletes orvos, én pedig kétségbeesésemben csak azt tudtam hogy valami olasz pasival van randim, a növérkének azt találtam mondani, hogy Dr. Cinzanohoz küldtek vizsgálatra. Mit ne mondjak volt egy ábrázata a növérnek mikor rám meredt. Én meg türelmetlenül folytattam, hogy ne nézzen már rám ilyen bárgyun, hát ö az ügyeletes orvos, most vizsgált meg nincs egy órája. Ááá´, Dr "Frandzsini".

Az lesz az.

De akkor már tudtam hogy nekem ezentul ez a doki csak dr Cinzano lesz.

Szóval a kedves fiatal doktornéni hívta az én olasz pasimat telefonon, hogy ugyan jöjjön már mert valami itten nem stimmel. Aztán felém fordulva hozzátette hogy reméli a föorvos sem talál majd semmit. No ha ö remélte, én buzgón imádkoztam érte, hogy most már tényleg ne találjanak semmit.

Dr Cinzano jött, lazám belémdöfte azt a méretes falloszt aztán szigorú tekintettel a monitorra meredt. De nem találta a cizstát. Ezért még mélyebbre hatolt. Azán még mélyebbre. Jobbra is balra is.

Két félelmem volt. 

A/ Tényleg talál valamit ami miatt mégis mütétet javasol.

B/ a hüvelyemben matató méretes fallosz egyszercsak átdöfi a hasfalam és Alien-ként kikucskál.

Szerencsére egyik sem történt meg.

Van az úgy hogy egy mondat végére mégis pont kerül.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://anyafutvagynem.blog.hu/api/trackback/id/tr7817850741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása