mozgás a hétköznapok forgatagába integrálva

Anya fut. Vagy nem. De azt mindenképpen.

Anya fut. Vagy nem. De azt mindenképpen.

Ham ham hamburger

2023. február 15. - Moti.blog

Szeretek enni, minél inkább nem lenne szabad annál inkább kívánom az ennivalót. Bármit. Nem feltétlenül édességet, hanem bármit. Olyan vagyok mint a retro hamburger reklámban a puffancs zsemle aki körbejár és mindent ham bekap. Valahogy igy vagyok én is: jarok kelek a lakásban és ahányszor elémkerül valamiféle ehetö dolog hamm bekapok egy falatot. 

Mivel annak idején nagyon szerettem ezt a reklámot, és ma már a youtube-on minden IS megtalálható, és ide is kiteszem:

https://www.youtube.com/watch?v=QHstwJOgL-c

Nagy meglepetésemre a kedvenc hamburgerezö éttermemben most már briós zsemlébe is lehet kérni a hamburgert. Ami itt újdonság az nekem maga a retro életérzés. Hmm nyami

20230205_125650.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://anyafutvagynem.blog.hu/api/trackback/id/tr1818050282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása